.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه بنياد شهيد گيلان در محکوميت بي حرمتي به عاشورا

سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران گيلان در محکوميت بي حرمتي به مراسم عاشوراي حسيني بيانيه صادر کرد.

در بيانيه اين سازمان که نسخه اي از آن روز دوشنبه به ايرنا ارسال شد آمده است، اين حادثه را به مولاي شيعيان برپا نگهدارنده دين محمد رسول‌الله (ص) حسين بن علي (ع) ،حضرت ولي عصر (عج) و رهبر مسلمانان جهان مقام عظماي ولايت حضرت آيت‌الله خامنه‌اي دامت برکاته، تسليت عرض مي کنيم .

در ادامه اين بيانيه اضافه شده است :وارثان سلسله شرک و نفاق و يزيديان زمان، پرچمداران کفر و الحاد در حالي که عاشقان و شيفتگان اباعبدالله‌الحسين (ع) غرق در ماتم و عزا بودند و امت در غم شهداي کربلا بر سر و سينه مي‌زدند، پياده نظام جنبش سبز اموي به دنبال اهانت به ساحت مقدس امام خميني (ره) به ساحت الهي جدش سيد و سالار شهيدان عالم حضرت امام حسين (ع) جسارت کرده اند.

اين بيانيه اضافه کرد: در اين حادثه به عزاداران حضرت سيد الشهداء يورش برده و نمازگزاران عاشورا را سنگ باران کردند و اموال عمومي را آتش زدند و سرمست از اين حرمت شکني سوت و کف زنان به پايکوبي پرداختند و با هدايت رسانه‌هاي بيگانه شعارهاي ساختار شکنانه سردادند.

سازمان بنياد شهيد و امور ايثار گران گيلان نوشت : امروز دل‌هاي امت اسلامي از اين بي‌حرمتي‌ها مالامال از غم و اندوه شده و يقينا با خروش ميليوني خود جواب تقدس‌زدايان و حرمت‌شکنان را خواهند داد.

اين سازمان در بيانيه خود ياد آورشد : اين حرمت‌شکني‌ها ثابت مي‌کند که امويان سبزپوش بدون اصل و نصب با اصل اسلام و انقلاب اسلامي مخالف هستند و انتخابات بهانه‌اي بيش نيست وگرنه کدام مسلمان و يا حتي انسان منصفي در روز عاشورا به عزاداران حسيني حمله مي‌کند و نماز جماعت آنان را بر هم مي‌زند.

در بيانيه اين سازمان آمده است :خانواده‌هاي شاهد و ايثارگران گيلان و مجموعه خادمان سازمان بنياد شهيد استان جسارت به ساحت قدسي اباعبدالله‌الحسين (ع) را شديدا محکوم کرده و آمادگي کامل خود را براي حمايت از ارزش‌هاي اسلامي و حفاظت از خون‌هاي پاک شهيدان نهضت عاشورا، دشت کربلا، جمهوري اسلامي و آرمان‌هاي معمار کبير انقلاب حضرت امام خميني(ره) تحت زعامت علمدار نهضت و پرچمدار نهضت شهيدان، پير و مراد دلسوختگان حريم امامت ولايت حضرت امام خامنه‌اي اعلام مي‌دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.